Óráinkra előzetes bejelentkezés szükséges!

1: Funkcionális edzés:

Az edzésmódszer alapja, hogy több rendszer elemeit ötvözi és integrálja magában, ezáltal egy olyan funkcionális rendszert hoz létre, mely a leginkább alkalmas a testforma és a kondicionális képességek harmonikus fejlesztésére.

Az edzésforma lényege, hogy a programot különböző jellegű (erő-, és állóképesség fejlesztő) gyakorlatokból állítjuk össze, amelyeket meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal, ideig hajtanak végre a résztvevők.

Minőségi edzés érdekében a maximális látszám 7 fő.

2: Total Body training

Ahogy az óra neve is elárulja, az edzés során a testünk több izmát is megdolgoztatjuk.
Dolgozunk funkcionális eszközökkel, a saját testünk súlyával és kettlebell-el. Az alapokon kívül tartalmaz még koordináció-fejlesztő és mobilizáló gyakorlatokat is.

Az óra során egy magasabb pulzustartományban dolgozunk ami felpörgeti az anyagcserét, így hatása órákkal tovább is fent marad.

Minőségi edzés érdekében a maximális létszám 7 fő.

3: TRX edzés

A TRX-szel végtelen számú gyakorlat végezhető, és az egész testet meg tudjuk vele mozgatni. A TRX-es edzésnél a saját testünket használjuk ellenállásként, és az intenzitást is mi magunk határozzuk meg, így lehetséges, hogy ugyanazt az eszközt használja egy elit katona és egy modell.

A TRX-szel erő-állóképességet fejlesztünk, az edzések alapvetően erőfejlesztő jellegűek, de mivel a testünket folyamatosan mozgatjuk közben, ezért az állóképességünk is fejlődik. Ma már nyilvánvaló, hogy az ellenállásos edzés sokkal hatékonyabb alakformáló, mint az alacsony intenzitású cardio edzés.

Ellenállás lehet a saját súlyunk (guggolás, fekvőtámasz, kitörés akár TRX-szel) vagy kézisúlyzó, gumikötél, rúd. Nagyon fontos, hogy aki fogyni akar, az sem mondhat le az izomépítésről (és itt legkevésbé sem a testépítő edzésekre és izomzatra kell gondolni). A TRX-et mindenki a saját fittségi szintjének megfelelően tudja használni, az intenzitást testünk dőlésszögének megválasztásával tudjuk szabályozni, így lehet, hogy egy átlagember és egy élsportoló edzésére is alkalmas.

Nagyon fontos még, hogy atletikus, funkcionális izomzat építhető vele, és edzés közben végig dolgoznak a törzsizmok.A core izmok kiemelt figyelmet érdemelnek, mivel ez az izomcsoport testünk erőközpontja, minden mozgás kiinduló pontja, és törzsünk stabilitását biztosítja. Rengeteg ember szenved derékfájástól, gerincbántalmaktól, ami gyakran a core izmok gyengeségéből fakad. De már meglévő probléma (pl. porckorong sérv) esetén is elsődleges szempont a törzsizmok fejlesztése. A TRX-es edzés közben végig stabilizálni kell az ágyéki gerincszakaszt, mivel a gravitáció ellen dolgozunk, és itt a legnagyobb az erőhatás.A TRX számos instabil (egylábas, egykezes) helyzetet is használ, miközben komoly törzsstabilizációra van szükség, és fejlődik a koordináció is.

Ettől válik egy edzés funkcionálissá, többsíkú mozgásokat végzünk, dolgoznak a stabilizáló izmok, és fejlesztjük az egyensúlyérzéket is. Az edzéseid hatékonyságát természetesen csak a helyes táplálkozással lehet fokozni és a rendszeresség itt is alapvető fontosságú.

Minőségi edzés érdekében a maximális létszám 3 fő.

4: Zsírégető intervall edzés

A zsírégető intervall óratípus a jelenleg leghatásosabb zsírégető edzéstípus. Az csoportos edzésen közepes és magas intenzitású feladatok váltják egymást.

Maximális a kifáradás és jóval a zsírégető edzés után is folyamatos a kalóriaégetés. Az erősítő feladatoknak köszönhetően szép formás test érhető el, az állóképesség növelés pedig szintén kiemelt szerepet kap.

Minőségi edzés érdekében a maximális létszám 7 fő.